Condițile comerciale

Termenii și condițiile comerciale

Dispoziții și definiții generale

1. Termenii și condițiile generale (denumite în continuare termenii) se aplică numai relațiilor comerciale dintre cumpărător - consumator în conformitate cu § 1 din Legea nr. 108/2000 Coll. și VTV s.r.o. (Vânzător), înregistrat în Registrul comercial: Secțiunea: Srl., Nr. Dosar: 23862 / P, CIF: 45 981 582, NIF: 2023166904, TVA: SK2023166904 - Încheiat prin intermediul magazinului online www.vtvauto.sk .

2. Vânzătorul este o companie care se ocupă cu vânzarea de piese de schimb pentru autovehicule și este autorizată - în conformitate cu Extrasul din Registrul comerțului - în acest scop.

3. Cumpărătorul este o persoană fizică - consumator care, după autorizarea sa, a trimis o comandă electronică procesată de sistemul de magazinului online.



4. O comandă electronică este un formular electronic trimis care conține informații despre cumpărător, o listă de bunuri comandate din oferta magazinului și prețul total al comenzii procesate de sistemul magazinului online.

5. Termenii și condițiile generale editează și specifică drepturile și obligațiile Vânzătorului și ale Cumpărătorului în redactarea lor curentă și fac parte integrantă din contract.

Comanda

1. Comanda o efectuați plasând marfa dorită în coșul de cumpărături de pe site.

2. Condiția de validitate a comenzii electronice este completarea veridică și completă a tuturor datelor și informațiilor cerute de sistem la înregistrarea sau realizarea comenzii.

3. La primirea comenzii, veți primi un e-mail cu informații detaliate despre produs.

(termenul de livrare, taxa de transport etc.)

4. La comenzile mai mari, făcute la comandă sau în conformitate cu cerințele specifice ale cumpărătorului, vi se va trimite o factură cu plata în avans.

5. În cazul în care clientul este de acord cu condițiile de livrare a mărfurilor din e-mailul cu informații (care se confirmă prin e-mail), va plăti factura în avans (dacă a fost primită) după ce comanda este considerată ca primită de furnizor.

Termeni de livrare

1. Termenul de livrare este de la 2 la 7 zile, în funcție de tipul de marfă și stoc.

2. La plata în avans, marfa va fi expediată numai după ce banii au fost transferați în contul nostru.

3. Marfa o livrăm prin serviciu de curierat.

4. Data de livrare vi se va anunța cu cel puțin 1 zi înainte de livrare.

5. Marfa o livrăm până la clădirea adresei dvs. desemnate în exterior, NU O PURTĂM ÎN INTERIOR !!!

6. În cazul întârzierii cu livrarea produsului comandat (datorită lichidării de stoc), vă vom informa despre acest lucru imediat prin e-mail sau telefon.

7. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract fără a da un motiv în termen de 14 zile de la data primirii mărfii în conformitate cu § 12 din Legea nr. 108/2000 Coll. Într-un astfel de caz de retragere din contract, cumpărătorul se angajează să notifice în scris vânzătorului prin e-mail și să returneze mărfurile pe cheltuiala sa vânzătorului fără defecte și în ambalajul său original.

 

8. Vânzătorul se obligă să preia mărfa și să returneze Cumpărătorului suma plătită mai puțin suma de transport plătit, în termen de 15 zile de la data retragerii și returnării mărfii către Cumpărător. Vânzătorul va returna Cumpărătorului o parte din bani acestuia în contul de bancă scris  sau personal la sediul Vânzătorului. Produsul trimis prin ramburs nu este PRELUAT !! Dreptul la returnarea mărfurilor nu se aplică mărfurilor deteriorate și făcute la comandă în conformitate cu cerințele clienților.

Prețul produsului și transportul

1. Prețurile afișate în magazinul online pentru fiecare articol sunt valabile în momentul în care este plasată comanda.

2. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile în cazul schimbărilor semnificative ale termenilor de livrare sau la încheierea promoțiilor. Toate prețurile includ TVA de 20%.

3. Prețul produselor nu include transportul.

 

4. Costurile de transport sunt calculate individual în funcție de distanța, valoarea, volumul și greutatea produselor.

5. Veți fi înștiințat despre preț înainte de confirmarea comenzii.

6. Costurile de transport ale produselor sunt min. 15 lei și max 120 lei.

7. Prețul pentru livrarea prin curier este de 4 lei.

Modalități de plată

1. Numerar la livrare prin curier - ramburs

2. Prin transfer sau depozit direct în contul bancar

3. Portalul de plată Gopay

Plata în avans

Pentru produsele cu o valoare comandată mai mare de 500,00 EUR.

Anularea comenzii, garanția și reclamațiile

1. Cumpărătorul poate anula comanda fără a da un motiv în termen de 24 de ore de la efectuarea acesteia.

2. Cumpărătorul este obligat să trimită anularea comenzii la adresa de e-mail: tvardzik.vladimir@gmail.com de pe adresa de e-mail care a trimis comanda. De la care vânzătorul îi va trimite o confirmare de anulare a comenzii.

3. Perioada de garanție este de 24 de luni de la data în care au fost preluate produsele de către cumpărător. Garanția nu este acceptată dacă bunurile au fost deteriorate printr-o montare necorespunzătoare, prin funcționarea produsului în condiții improprii sau dacă în produs au efectuate modifcări de către o persoană autorizată. Defectele cauzate de dezastre naturale sunt, de asemenea, excluse din garanție.

4. Reclamația pentru bunurile cumpărate poate fi depusă în termen de 2 ani de la data achiziției.

5. Costulurile de transport revendicate de la Cumpărător la Vânzător vor fi suportate de Cumpărător. Taxele poștale și alte taxe suplimentare nu sunt rambursate. Transportul este plătit de vânzător după acceptarea unei reclamației justificate. În cazul în care deteriorarea produselor nu poate fi îndepărtată, vânzătorul va înlocui produsul deteriorat cu un produs nou sau, după acord, cu un produs de alt tip, achitând sau restituind diferența de preț.

Produsele reclamate trebuie să conțină eticheta de producție și de identificare, ambalajul original și dovada achiziției sale.

6. Produsul trimis prin ramburs nu este preluat.

Soluționarea alternativă a litigiilor

1. Cumpărătorul - Consumatorul - are dreptul să contacteze Vânzătorul cu cererea pentru reparații (prin e-mail la info@vtvauto.sk) dacă nu este mulțumit de modul în care Vânzătorul i-a soluționat cererea sau dacă Vânzătorul consideră că Vânzătorul i-a încălcat drepturile. Dacă Vânzătorul refuză să răspundă la această solicitare sau nu răspunde în termen de 30 de zile de la expediere, consumatorul are dreptul să depună o entitate alternativă de soluționare a litigiilor (entitate SAL) în conformitate cu Legea 391/2015 Coll. Entitățile SAL sunt organisme și persoane juridice autorizate în conformitate cu secțiunea 3 din Legea nr. 391/2015 Coll. Consumatorul poate depune o propunere în modul specificat în conformitate cu secțiunea 12 din Legea 391/2015 Coll.

2. Consumatorul poate, de asemenea, să depună o plângere prin intermediul platformei alternative de soluționare a disputelor alternative, disponibilă online la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

3. Rezolvarea alternativă a litigiilor poate fi utilizată doar de un consumator - o persoană fizică care, atunci când încheie și execută un contract cu consumatorul, nu efectuează în sfera activității sale,  angajării sau activități de profesiei. Soluționarea alternativă a litigiilor se referă numai la litigiul dintre consumator și vânzător care rezultă din contractul de consum sau este legat de acesta. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică numai la contractele încheiate la distanță. Soluționarea alternativă a litigiilor nu se aplică litigiilor în care valoarea litigiului nu depășește 100 lei. Entitatea SAL poate solicita consumatorului să plătească o taxă pentru inițierea SAL până la maximum 25 lei cu TVA

Dispoziții finale și tranzitorii

1. Acești Termeni și condiții generale se aplică așa cum se precizează pe site-ul web al vânzătorului în ziua expedierii comenzii electronice, cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel.

2. Prin trimiterea unei comenzi electronice, cumpărătorul acceptă fără rezerve toate prevederile din Termenii și condițiile generale și din Procedura reclamațiilor, în formularea valabilă în ziua expediției comenzii electronice.

3. Relațiile dintre ambele părți care nu sunt reglementate de acești Termeni și condiții generale sunt reglementate de dispozițiile relevante din Codul comercial și de alte reglementări legale.

4. Orice litigiu între părțile care nu poate fi soluționat de comun acord de către ambele părți este decis de instanța de judecată competentă.

5. Acești Termeni și condiții generale sunt valabile începând cu 12.2.2016

 

În Hrabovec data 12.2.2016